Tvingade upp mig själv och min yngre syrra vid redan vid tolvtiden idag (le gasp!) och vi begav oss in mot staden. Jag lämnade ifrån mig en massa grejer som jag var skyldig kyrkan (bara noter i och för sig, men whatever), och vi hade tänkt oss att göra lite shopping, men vi visste att hennes kompisar gömde sig i gamla stan, och vi gick och tjoade på dem. Vi stannade inte där särkilt länge. Jag hade fått en fruktansvärt originel födelsedagspresent (presentkort på bio) från släktingar som jag…. inte tycker särkilt mycket om…. *försöker vara diplomatisk idag*så jag ville göra mig av med den så snabbt som möjligt. Vi hade tänkt att se på Ocean’s Thirteen, eftersom den verkade vara halvhyfsad, men eftersom man inte visade förrän… senare än  vi hade tänkt oss, så köpte vi biljetter för Pirates of the Carribean III, trots att vi såg den för ett par veckor sedan.

När vi väl hade köpt lite popcorn och lite dricka så såg vi till att sätta oss på våra platser. Det var bara vi och tre fjortispojkar som dittills hade kommit dit (kan bero på att vi var där 25 minuter för tidigt -_-;). Inte för att jag har så mycket emot fjortispojkar i allmänhet, men i det här fallet började de kasta grejer på oss (TT__TT). Personligen gav jag dem fingret och så gick vi och hämtade någon ut personalen som sa till dem. Efter det så började det komma in fler människor och det hela lugnade ner sig. Det var massa människor som snackade och lät massor under reklamen och det, så jag trodde att det skulle vara ganska oroligt, men det var en av det lugnaste visningarna jag  varit på (om man inte räknar med halstabletterna som jag fick i bakhuvudet -.-).

Började skriva på det här inlägget vid kl. 23, men sedan började jag kolla på Monty Python’s Flying Circus, och helt plötsligt var klockan två. Banzai för Monty Python! >XD *this is a ex-parrot~*

