Nog om emotionella problem. Jag är en frisk kvinna (?) på 17 år. Jag har överlevt ett par olyckliga kärlekar. Det här är inget undantag. Konstigt. Nu när jag namner det såter det värre än när jag först tänkte på det. Jag har inte helt gett upp – det måste jag erkänna. Dels för att jag finner det mycket otroligt att han faktiskt skulle ha en flickvän, och dels för att han själv aldrig har nämnt det. Jag har börjat tvivla på mina källor på senaste. desu.

Det är menigen att jag ska jobba nu. Jag frilansar lite. I smyg. Det är ett litet förtag som jag gör en hemsida till. Än så länge har vi inte satt någon deadline, men som ni kanske märker så är det inte en hemsida som jag arbetar på just nu.

Min koncentration må vara odelad, men den är inte riktad mot det som jag borde vara fokuserad på. Jag vill skriva en berättelse, måla en bild, kolla på några Star Trek avsnitt, nästan vad som helst, bara jag inte gör det jag borde göra: plugga eller jobba.

För ögonblicket är min morot för att arbeta att få pengar så jag kan klippa mig. Det börjar bli dags för det. Men jag har drukit kaffe. Punkt. Det innebär att jag går igång på helt fel saker. Den senaste timmen har jag till exempel laddat ner massor med Metroid remixer. Och det är så fruktansvärt bra musik. Nom nom.

Jag har en ny startsida. Ibland är lite gulliga katter med flummig caption det man behöver för att muntra upp sig själv. desu.

I can has sleep? kthxbai

I has a system

ps. Jag behöver verkligen strukturera om mina kategorier. Det är…. sparta dammit! ds.

