Mina ögon har åsikter om saker och ting. Mestadels så beter de sig som en annan fundamentalist genom att börja svida när jag är så trött att jag inte kan sova, och därför går och sätter mig framför datorn. Så fungerar jag (snarare: hur jag gör för att inte fungera). Det svider som i *guuurgel* och det ser ganska blodsprängt ut. Jag tror att de försöker säga mig något.
orly? yarly.

Samma sak är det med mitt tangentbord. Mellanslagstangenten fastnar ibland. Kan bero på att det finns ungefär ett halv kilo med partiklar som antagligen landar under kategorin ”övrigt” om man skulle försöka kartlägga alla livsformer som lever i mitt rum.  Jag lever i harmoni med de varelser som bor här med mig. Min dator, spindlarna (som jag har ungefär lika många av som nervceller. In other words: ganska många) dammråttorna, kläderna som ligger som orörliga zombies på golvet och så till sist ”övrigt”. Vi pratar inte mer om övrigt. De kan bli upprörda och äta upp våra inälvor medans vi sover. And we don’t want that to happen, now do we?

Thought so.

