Hur nördig kan man bli? Jag fortsätter att sätta nya rekord. Det är helt…. lol. Just nu håller jag på att kolla igenom hela Star Trek – Voyager serien. Den är mysig. När den gick på SVT så var jag ungefär sju år, och tittade inte särkilt mycket på den. Men eftersom den sändes så länge så hann jag titta väldigt mycket på de sista säsongerna. Med andra ord vet jag vem som gifter sig med vem, något som gör att andra skulle tycka att det var mycket tråkigt att titta på. Jag tycker att gör det interessant att se hur man hintar om hur det ska sluta. Mycket nöje.

Andra nördpoäng…. heh. Har börjat spela igenom Metroid Prime, eftersom nästa spel snart släpps. Längtar fruktansvärt mycket. När min dator sätts igång eller stängs av spelas det upp en melodi från Legend of Zelda – Ocarina of Time. Något som jag nördar väldigt mycket. Jag nördar även Linux väldigt mycket. När jag går in i SF-bokhandeln i gamla stan så vill jag köpa minst en av alla. Minst en. Läser japanska på gymnasiet för att jag ska kunna läsa manga på originalspråk.

~nördar vidare med mitt liv~

