Fail nr 1:

Ok, när jag satte på datorn för ett par timmar sen så lovade jag mig själv att jag inte skulle surfa in på Kongregate.

Vad tror ni att jag gör?

Jag surfade (nästan) in på Kongregate! D: Det var inte meningen. Framför allt eftersom den hemsidan är den huvudsakliga anledninen till att jag inte har fått tillräckligt med sömn den senaste veckan.

Fail nr 2:

Jag är beroende av LoZ: Phantom Hourglass. D: Och jag äger inte ens ett DS! Min syrra köpte ett i lördags, med spelet, och jag tiggde till mig lite speltid. Ingen bra ide. Nu måste jag köpa ett eget DS. För att jag vill. Jag och syrra nr 2 ska på fredag till webhallen och köpa varsitt DS. Hurra för Nintendo som stjäl våra pengar! :)

Fail nr 3:

Vädret equals november: dimma, regn, lolhalka…. DO NOT WANT!

I övrigt är livet ganska ok. Det kan alltid vara bättre på vissa fronter, så jag orkar inte ens klaga över de grejerna. Saker som är bra just nu är att en av människorna jag har hängt med ett tag verkligen börajr bli bundis med mig. Det känns bra. Downside on that: She’ll probably go to them states of A next year.

Det ska bli film/spel kväll hos en av vännerna i klassen på fredag, massor med nice. Ska nog dra med mig massor med filmer~ Just det, det är prima pirattider. Kanske. EG-domstolen beslutar att varje land får besluta själva om man ska låta skiv/filmbolag kräva personuppgifter från nätleverantörer. VILKET SUGER LIKA MYCKET SOM …. NÅGOT MYCKET OTREVLIGT! For reals. Och man ska domstola om piratebay. Det kommer att bli mycket mycket spännande! Lite lustigt att det har tagtit åklagarsidan nästan två år att faktiskt få ihop ett åtal~ Minns demostrationen med värme i hjärtat. Mitt ansikte var grovt inzoomat på nyhetsinslaget om den på Rapport. DET VAR BÄST! Släkten blev lite förundrad… såg inslaget på 24:an varje halvtimme… pwnage :3

Mina mardrömmar består av att Ponten (se djävluen för närmre beskrivning) följd av ett SWAT-team sparkar in dörren och slår sönder min dator med matskedar. D:< has issues with that. Totally.

