Det har äntligen hänt. Jag har beställt en ASUS EEE PC. Det känns BRA. Tänker inte ropa hej än. Jag anar att det kommer att bli massor med problem med onoff eller något sånt. Hu.

Annars borde jag verkligen glädja mig nu. Om allt går fel sen så har jag i alla fall varit glad en gång. :D

Har just varit med på min granne, barndomskompis och fellow körmedlems studentmottagning (ja det är bara en människa vi talar om). Det fick mig att tänka på att MASSOR med människor tar studenten eller har redan tagit studenten nu i dagarna. GRATTIS TILL ALLA SOM TAGIT STUDENTEN. FY FAN VAD NI ÄR BRA!!

Ni kanske inte alls varit bra. Ni kanske hotat lärare för att hamna på det där flaket. GRATTIS I ALLA FALL! Caps lock är skoj. Och tetrismusik.

Nej. Nu är jag trött. Lyckades inte somna förräns klockan 6 efter att jag upptäckte att min lilla dator äntligen kommit till Sverige. Heh. Så nu ska jag slappna av inför ”The Jane Austen Bookclub”. Den är jättemysig. :3

