Det är lördag idag, eller hur? Är lite lost, vilket är ett gott tecken. Det betyder att man börjar slappna av. Att sommarlovet verkligen har börjat. Även om den inte har börjat på riktigt. Måste göra mitt monsterprov först. Vilket är grovt obehagligt. På onsdag ska jag ta fyra prov så att jag kan få min CAE examen eller vad man nu ska kalla det. Har drömt mardrömmar om det av oförklarliga skäl. XP

Sitter och distraherar mig med tankar om min nya dator. Som tidigast kommer på MÅNDAG. Det är en EVIGHET tills dess. Längtar grovt mycket. Har för avsikt att leka så mycket som möjligt med den… Funderar på att prova flera olika distros innan jag bestämmer mig för vilken jag ska köra med in the long run. Nya Mandriva låter nämligen välldans trevlig, även om jag numera är helt kär i Kubuntu. Annars är det trevligt med variation. Den ska vara mitt egna lilla projekt. Far ska ha så lite som möjligt med den att göra. :D

EDIT: LOL Särskrivning i titeln. Fan vad jag suger~ Tänker behålla det så bara för att påminna mig själv om det.

