Just nu känner jag mig som en mycket dålig vän… Har inte riktigt träffat någon utanför familjen på flera dagar. OK, jag snackade med grannen om det där med kattvakteriet, men i alla fall… Seriöst, jag suger.

På onsdag gäller det. Hu. Prov. Men å andra sidan så leder det till att jag träffar människor igen. Och jag ska faktiskt försöka vara social. Annars så kommer jag att sparka på mig själv för att jag suger så mycket. För nu börjar jag faktiskt få tråkigt.

Å andra sidan så bara håvar jag in nördpoäng. Sitter och täljer på en träbit som ska bli en trollstav inför HP konventet i sommar. ALLDELES FÖR ROANDE!! Mina händer säger emot. Jag vet att jag borde lyssna på dem… Men det verkar alldeles för enkelt.

Var i och för sig även inne i stan idag (?) med min syster på jakt efter strumpor. Heh. Vi hittade visserligen ett par som var gott nog, men det tog ett par H&M, KappAhl och en hel del andra butiker innan vi hittade ett par. Dessutom lurade jag med mig henne till Akademibokhandeln på Mästersamuelsgatan (vad menar du med att det inte är ett ord?) och vi såg till att leta reda på en massa Jane Austen böcker. He. He. He. Och den andra boken i Twilight-serien. Som jag inte vågar börja läsa innan jag har gjort provet. Annars kan det bli ödesdigra effekter.

Måste gå och lägga mig nu. Måste få en halvhyfsad dygnsrytm… Heh.

