Ok, jag åkte iväg på filmkväll igår, och kom hem för knappt en halvtimme sedan. Heh. Folk bor långt borta.

Vad gör man på en filmkväll förutom att flumma (vilket man alltid gör med människorna jag känner) om inte att titta på film. Jag visste inte att det skulle vara så fokuserat på filmer som det faktiskt blev. Annars hade jag tagit med mig ett par själv… Så kan det gå. Hursomsjutton så kollade vi på ett par filmer. Åtta tror jag det blev? Vi började titta på dem då klockan var ungefär åtta och slutade klockan ett idag. Sova? Det är för mesar.

  • Lord of War
  • V for Vendetta (KÄRLEK!!)
  • Kill Bill I
  • (Skum film med små monster, kommer inte ihåg vad den hette eftersom jag nickade till lite under den)
  • Clockwork Orange
  • Ultraviolett
  • The Cleaner
  • Kung Fu Hustle

Hade tänkt att gå efter The Cleaner (som var betydligt bättre än vad jag först trodde), men stannade kvar ett tag till eftersom jag älskar Kungfu Hustle. Alldeles för bra~

Det var mycket trevligt att träffa sina klasskamrater igen. Samt några människor som har gått på vår skola men bytt eftersom den är så fail. Det mest roande är att en del av tjejerna inte inser exakt hur barnsliga/perversa killarna är, och säger saker som lätt kan misstolkas. Att vara den tös som kan tolka saker och ting exakt hur som helst är inte så lätt i sådana situationer, även om det antagligen är jag som hade det roligast~

Nu ska jag iväg och köpa lite thai-mat. Har levt på godis och orkar inte laga egen mat. Seriöst.

