Nu har jag beställt mig en hemsida. :3 Det är lite spännande. Om tre-fyra dagar ska den dyka upp~ Att bygga hemsida är skoj, speciellt när man har flyt. Använder faktiskt ett bord (table, men palla), av den enkla anledningen att jag behöver kunna hantera ramarna lite mer än en paragraf-tab erbjuder utan att det blir galet jobbigt.

Läste någonstans att Netscape 4 inte tycker om CSS.

Synd om dem då.

Kommer inte att göra en version av hemsidan utan CSS. Jag är hemskt ledsen, men jag följer standard. Om man har ett program som inte klarar av att följa standard är det inte mitt problem. Har dragit min kod genom W3’s kontroller, (både CSS & html koden), och inga klagomål. Det som är gott nog för dem får lov att vara gott nog för andra. Seriöst. >:|

Har bestämt mig vad serien ska heta: OverAmbitious Comics. (Jag har en egen .se domän!) Kanske inte med stort a, men i alla fall. Den kommer att handla om familjen Ambitious. Vilket inte är en speciellt stor familj. :'(  Det kommer antagligen bli en massa propaganda för min vinning på hemsidan… hehehee…

Det är 20 grader ute… Nästan kallt… lol.

