he he he…

Det är tydligen teknikdagar på centralstationen här i Stockholm. Det innebär att det står en massa utställare som visar upp spel och delar ut små broshyrer (stavning?) mitt på centralstationen. En av dessa utställare var mediamarkt. De säljer under en begränsad till en LittleBigPlanet+PS3 bundle för 4290 spän. Med andra ord, en ganska bra affär (med tanke på att den billigaste PS3an 80 gig löst är 3799:- på kameraexperten och spelet som billigast är ca 500, om man har tur).

He he he…. Jag är ganska fattig nu. Jag ringde upp syrran eftersom vi tidigare kommit överens om att om vi skulle hamna i en sådan här situation så skulle vi dra ner varandra i fördärvet. Jag har inget minne efter det. Nu är jag hemma och har en stor vacker låda med en massa sackpeople på.

”Hey, I’m a sackperson. Get used to it.”

Kommer att recensera när jag väl har spelat det oavbrutet ett par timmar. Syrran var tvungen att dra åt ett annat håll på vägen hem och jag får inte öppna den innan hon kommer hem. Får sitta och stirra intensivt på lådan under tiden. Det enda som kan mildra mina akuta lådöppningsbehov är att titta på Jeeves and Wooster (Jeeves spelas av Stephen Fry som även gör berättarrösten till LBP).

He he he… :)

