Ok, nu har jag helt tappat koncentrationen i och med titeln. Alldeles för roligt. >3

Bråkar (som brukligt) med xorg.conf filen. IGEN. Fan ubuntu (ja, liten bokstav, jag är suuuur), varför kan du inte bara göra som jag säger?

Mus av modellen Logitech MX(någontingnågonting) beter sig lite hur som helst. Löste det direkt efter installationen med att lägga till lite grejer i xorg.conf, och efter det fungerade det alleles utmärkt. Yay. Sedan startade jag om datorn många timmar senare. Heh. Samma problem dyker upp. Igen.

Jag är faktiskt riktigt upprörd över det här. Det är en grej att ens wacom-tablet inte gör som man säger, men det här är MUSEN. Jag behöver den för att navigera. Om den bara lät bli att fungera så hade det varit så mycket enklare, men nu spökar den snarare. Allt bara bråkar med mig. Extra irriterad eftersom jag den alltid har fungerat direkt tidigare. Varför? VARFÖR?!

Nya~

(Klockan senare!)

Har efter mycket kneg lyckats få ordning på skiten. Var tvungen att ha saker och ting i rätt ordning i dokumentet. Får lov att spara det till senare, i fall saker skiter sig igen. =A=”

