Puh. Jag har äntligen insett vad jag vill spendera tid på att göra nu när jag har så mycket av den, och det är inte tv-spel. Det är fortfarande fritid, och man kan inte ha fritid hela tiden. Då blir man lite knepig i huvudet.

Jag har till slut börjat arbeta på min hemsida igen, vilket är lite märkligt, med tanke på att den senaste gången jag började arbeta på den så blev jag nästan klar, men la fortfarande inte upp någonting på surftowns servrar. Å andra sidan är det inte lika märkligt när man tar i åtanke att jag är EXTREMT lat. Att få upp en hemsida är inte svårt. Det har jag gjort förut, utan problem, men av någon anledning har den här bara legat och självdött.

Hur som hur, så ska den bli bas för mina serier. Jag har ett flertal koncept på g. Av dem finns en Harry P parodi och en gullig serie om brödsmulors liv. Det borde hålla mig sysselsatt tills jag börjar plugga igen. När det nu lär ske, vet ingen. Ack ja. Antagligen kommer jag att lägga upp små smygglimtar av serierna under tiden som jag arbetar med dem.

PEACE!

Hemsidan finns att hitta här!

