Bläh. Ibland är livet inte lika bekvämt. Jag har sökt till en enskild kurs på Åsö gymnasium (fysik b) som ska börja nästa vecka, men jag har fortfarande inte fått veta om jag har en plats på den kursen eller inte. Osäkerheten är sjukt onyttig. Man skulle tydligen fått veta den senaste veckan som gått, men enligt deras hemsida så har det försenats på grund av sjukfrånvarande och hög efterfrågan. Senast i veckan som gick skulle saker och ting ha skickats ut, men som sagt har ingenting ännu kommit fram.

Jag har bara den skarpaste kritik att framföra. Lusten att plugga har helt gått förlorad i den oredan. (Jag hade tänkt att skriva något mycket otrevligare, men på internet kan alla höra dig tala).

I ett försök att distrahera mig själv (jag vill inte pilla med datorn för mycket… Ny ubuntu om ett par veckor) så har jag börjat undersöka möjligheten att skaffa burfåglar. Helst skulle jag just nu vilja ha en Nymfparakit (eller nympfkakadua som de även kallas) och en Undulat. De ser ut som DINOSAURIER!!! Kanske inte, men i alla fall. Söta små djur. Hoppas verkligen att jag kommer kunna införskaffa ett par vingburna djur. :)

Trevlig helg internets!!

